Sol dizimden menisküs ameliyatı geçirdim aylardır kendime geleceğim günlerin mutluluğunu yaşıyordum. Tam iyileştim derken şimdide sağ diz kapağımın altı ödem toplamış. Ortopedi den ilaçlar felan aldım bugün de sağ ayak bileğim durduk yere ağırmaya başladı. İyice tükendim iş hayatına geri dönücem derken yine dibe vurdum 1 yıldır çalışamıyorum yürürken zorluk çekiyorum hep engel çıkıyor.

Sağ ayak bileğimde ki bu ağrının sağ diz kapağımda oluşan ödemle alakası var mıdır?
( Uzman kişilerden veya çevresinde tanıdıkları olanlardan cevap gelirse sevinirim. )