R10 Dan bildirim alma
6
●178
- 05-11-2020, 21:42:02Merhabalar, bir sorum olacak. R10 da örnek veriyorum Grafik Tasarım bölümünde Tsarımcı arıyorum kategorisinde birisi yeni bir konu açtı. Bunun anlık bildirimini bilgisayarımda ya da telefonumda alma yöntemi var mı? nasıl yapabilirim.
- 05-11-2020, 21:43:50Aboneyim ama bildirim gelmiyor.HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2020, 21:45:49Dilerseniz bununla alakali whatsapp web bot yazilabilir. O kategoride konu acildiginda size whatsappdan mesaj gelebilir veya mail veya herhangi bir bildirim attirabiliriz
- 05-11-2020, 21:50:11Abonelik ayarlarından hemen gelsin işaretli mi?outis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
