Konu
R10 Dan bildirim alma
05-11-2020, 21:50:11
#7
HEGEL
outis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aboneyim ama bildirim gelmiyor.
Abonelik ayarlarından hemen gelsin işaretli mi?