herkese hayırlı sabahlar.
2 yıllık üniversitem bitti diplomayı aldım ve okul hayatım komple bitti şimdi yavaş yavaş level atlıyarak askerliği aradan çıkartayım diyorum 2027 tarihine kadar tecilli gözüküyorum ama erkenden bitirip geleyim sonra yaşantıma bakayım..
; tecili bozmak için sanırım askerlik şubesine müracat etmem gerekiyor yarın çevremdeki en yakın şubeye gideceğim fakat merak ettiğim soru şu bugün tecilim bozulsa ne zaman askere giderim ?
bu sorunun cevabını askerlik şubesinden mi öğrenirim bilgisi olan paylaşabilir mi ?
Tecil Bozma (askerlk) sorum var
13
●122
- 04-11-2020, 09:34:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şu an bozdurursanız en erken şubat celbiyle gidersiniz. askerlik şubeden 1 hafta önce aldığım yanıt bu şekildeydi. bozdurduk bakalım biz de, haber bekliyoruz
- 04-11-2020, 09:35:49hocam nasıl bir tecil o 2027 ye kadar. Üni bittiğine göre tecil bozulması gerekli. Hadi diyelim bozulmadı 7 yıl tecil olması zor gibi. Ama sen şimdi tecili bozsan muhtemelen şubat marta gidersin. Kasım celplri gider şuan. ocak şubat mart ayına anc çıkar şuanki başvurular. Ben ekimde başvurdum martta gitmiştim.
- 04-11-2020, 09:37:55yok yaşı gençse üniv okuma ihtimalini de bazalıp yapıyolarPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2020, 09:38:03e devlette 2027 yazıyor bende anlamadımPrens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2020, 09:38:43hocam haklısın ama üni bitirmiş arkadaş 7 yıl daha üni hakkı vermezlerGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle