• 04-11-2020, 09:32:15
    #1
    herkese hayırlı sabahlar.
    2 yıllık üniversitem bitti diplomayı aldım ve okul hayatım komple bitti şimdi yavaş yavaş level atlıyarak askerliği aradan çıkartayım diyorum 2027 tarihine kadar tecilli gözüküyorum ama erkenden bitirip geleyim sonra yaşantıma bakayım..

    ; tecili bozmak için sanırım askerlik şubesine müracat etmem gerekiyor yarın çevremdeki en yakın şubeye gideceğim fakat merak ettiğim soru şu bugün tecilim bozulsa ne zaman askere giderim ?

    bu sorunun cevabını askerlik şubesinden mi öğrenirim bilgisi olan paylaşabilir mi ?
  • 04-11-2020, 09:33:54
    #2
    Kral aralık ya da ocak celbi gidersin gibi gözüküyor.
  • 04-11-2020, 09:34:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu an bozdurursanız en erken şubat celbiyle gidersiniz. askerlik şubeden 1 hafta önce aldığım yanıt bu şekildeydi. bozdurduk bakalım biz de, haber bekliyoruz
  • 04-11-2020, 09:35:49
    #4
    hocam nasıl bir tecil o 2027 ye kadar. Üni bittiğine göre tecil bozulması gerekli. Hadi diyelim bozulmadı 7 yıl tecil olması zor gibi. Ama sen şimdi tecili bozsan muhtemelen şubat marta gidersin. Kasım celplri gider şuan. ocak şubat mart ayına anc çıkar şuanki başvurular. Ben ekimde başvurdum martta gitmiştim.
  • 04-11-2020, 09:36:13
    #5
    Tecili bozdurursan önündeki en boş celpte gönderirler. Celp dönemlerine bak hangisine en yakınsan onda gidersin muhtemelen
  • 04-11-2020, 09:37:55
    #6
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl bir tecil o 2027 ye kadar. Üni bittiğine göre tecil bozulması gerekli. Hadi diyelim bozulmadı 7 yıl tecil olması zor gibi. Ama sen şimdi tecili bozsan muhtemelen şubat marta gidersin. Kasım celplri gider şuan. ocak şubat mart ayına anc çıkar şuanki başvurular. Ben ekimde başvurdum martta gitmiştim.
    yok yaşı gençse üniv okuma ihtimalini de bazalıp yapıyolar
  • 04-11-2020, 09:38:03
    #7
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl bir tecil o 2027 ye kadar. Üni bittiğine göre tecil bozulması gerekli. Hadi diyelim bozulmadı 7 yıl tecil olması zor gibi. Ama sen şimdi tecili bozsan muhtemelen şubat marta gidersin. Kasım celplri gider şuan. ocak şubat mart ayına anc çıkar şuanki başvurular. Ben ekimde başvurdum martta gitmiştim.
    e devlette 2027 yazıyor bende anlamadım
  • 04-11-2020, 09:38:43
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yaşı gençse üniv okuma ihtimalini de bazalıp yapıyolar
    hocam haklısın ama üni bitirmiş arkadaş 7 yıl daha üni hakkı vermezler
  • 04-11-2020, 09:38:57
    #9
    Muayeneni olursun,hangi celp boşsa o celpte askere alınırsın.Hakkında hayırlısı olsun.