herkese hayırlı sabahlar.
2 yıllık üniversitem bitti diplomayı aldım ve okul hayatım komple bitti şimdi yavaş yavaş level atlıyarak askerliği aradan çıkartayım diyorum 2027 tarihine kadar tecilli gözüküyorum ama erkenden bitirip geleyim sonra yaşantıma bakayım..
; tecili bozmak için sanırım askerlik şubesine müracat etmem gerekiyor yarın çevremdeki en yakın şubeye gideceğim fakat merak ettiğim soru şu bugün tecilim bozulsa ne zaman askere giderim ?
bu sorunun cevabını askerlik şubesinden mi öğrenirim bilgisi olan paylaşabilir mi ?