• 03-11-2020, 20:39:33
    #1
    Merhabalar.
    Ziraat Bankası müşterisiyim. Ziraat Bankası bu aralar her işlemimden işlem ücreti alınmaya başladı. Önceden hiçbirinden almıyordu ama bu günlerde nedense alım yapmaya başladı. Müşteri temsilcisine başvurdum yeni bir anlaşma yapmanız gerekiyor dedi. Ben de bunu istemiyorum şimdi önüme neler gelir bilmiyorum. Bunun için yeni banka - sistem arayışına girdim. Ücret kesintisi yapmayacak, kullanımı rahat, iyi bir sistem arıyorum. Soru olarak bunu soruyorum. Hangisini tercih etmeliyim?
    Önerileriniz nelerdir? Teşekkürler.
  • 03-11-2020, 20:40:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teb gayet güzel hocam.
  • 03-11-2020, 20:40:53
    #3
    EnPara der konuyu kapatırım hocam
  • 03-11-2020, 20:41:20
    #4
    En para - Senin Bankan
  • 03-11-2020, 20:45:31
    #5
    Enpara + papara yeterli oluyor
  • 03-11-2020, 20:46:50
    #6
    Tek kelime: Enpara
  • 03-11-2020, 21:10:38
    #7
    Değerli önerileriniz için teşekkür ediyorum. Enpara'ya başvurdum. Bakalım hayırlısı olsun.
    İyi akşamlar dilerim.