Merhabalar.
Ziraat Bankası müşterisiyim. Ziraat Bankası bu aralar her işlemimden işlem ücreti alınmaya başladı. Önceden hiçbirinden almıyordu ama bu günlerde nedense alım yapmaya başladı. Müşteri temsilcisine başvurdum yeni bir anlaşma yapmanız gerekiyor dedi. Ben de bunu istemiyorum şimdi önüme neler gelir bilmiyorum. Bunun için yeni banka - sistem arayışına girdim. Ücret kesintisi yapmayacak, kullanımı rahat, iyi bir sistem arıyorum. Soru olarak bunu soruyorum. Hangisini tercih etmeliyim?
Önerileriniz nelerdir? Teşekkürler.