Ttnet / taahhüt bitmek üzere
4
●83
- 03-11-2020, 03:08:39Selam, 2 yıl sonunda 2 gün sonra (05.11) taahhütüm bitiyor, her ayın 2sinde fatura kesiliyor bu ayın faturasıda kesilmiş 125₺ (altyapı olmadığı için ev telefonuda ödüyordum) faturayı ödeyip ayın 5inde müdürlüğe gidip kapattırmam mı gerekiyor yoksa ayın 5inden önce mi gitmem gerekiyor?
- 03-11-2020, 03:15:105 inden sonra git
125/30 yapılır kullandığın gün faturana eklenir kapatılır - 03-11-2020, 03:28:40E devlet üzerinden kapatılabiliyor sanırım, yeni düzenleme ile gelmişti. Onu bir araştır daha kolay olur senin için.