• 03-11-2020, 03:08:39
    #1
    Selam, 2 yıl sonunda 2 gün sonra (05.11) taahhütüm bitiyor, her ayın 2sinde fatura kesiliyor bu ayın faturasıda kesilmiş 125₺ (altyapı olmadığı için ev telefonuda ödüyordum) faturayı ödeyip ayın 5inde müdürlüğe gidip kapattırmam mı gerekiyor yoksa ayın 5inden önce mi gitmem gerekiyor?
  • 03-11-2020, 03:15:10
    #2
    5 inden sonra git
    125/30 yapılır kullandığın gün faturana eklenir kapatılır
  • 03-11-2020, 03:27:47
    #3
    beşinden sonra istediğin zaman git farketmez de internet başka almadıysan ve ihtiyaç varsa türknete hepsini taşı taahhütsüz 85 tl
  • 03-11-2020, 03:28:40
    #4
    E devlet üzerinden kapatılabiliyor sanırım, yeni düzenleme ile gelmişti. Onu bir araştır daha kolay olur senin için.
  • 03-11-2020, 03:34:25
    #5
    E-Devlete gelmişti oradan da yapılabilir.