Selam, 2 yıl sonunda 2 gün sonra (05.11) taahhütüm bitiyor, her ayın 2sinde fatura kesiliyor bu ayın faturasıda kesilmiş 125₺ (altyapı olmadığı için ev telefonuda ödüyordum) faturayı ödeyip ayın 5inde müdürlüğe gidip kapattırmam mı gerekiyor yoksa ayın 5inden önce mi gitmem gerekiyor?