• 01-11-2020, 19:42:46
    #1
    Merhabalar, aile dostumuzun evinin bahçesinde alman kurdu birkaç gün önce annemi ısırdı.. Özel jandarma eğitimli av köpeği ve alman kurdu sahiplenmişler. İmkanı yok aklım almıyor. Hayvan elbette ne yapacağı belli olmaz tabiki de ama özel eğitimli olmaları ve zeki hayvanlar olmasından ötürü durumu anlayamadık.. Dünde bahçedeki horozları telef etmiş daha doğrusu onun telef ettiği düşünülüyor. Almanya'da yaşadığım süre zarfında alman kurdumuz vardı fakat ilk defa böyle bir saldırgan tutumlarına şahitlik ediyorum. Hayvanlarla o kadar içli dışlıyım ki çok üzüldüm.. Daha önce alman kurdu dostu olan veya bu tarz bir durumla denk gelen var mı? Annemin çok şükür sağlık durumu iyi ama et parçası koparmadığına şükredecek kadar diş izi ve morarma oluştu.. Sokakta bir köpek gördüğümde tedirgin oluyor içim artık..
  • 01-11-2020, 20:03:53
    #2
    Çok geçmiş olsun
  • 01-11-2020, 20:08:38
    #3
    @Berkayyildirim; Çok teşekkür ederim 🙏🏽
  • 01-11-2020, 20:09:09
    #4
    Geçmiş olsun. Bizde de Solid Black renk kurt köpeği var aynı şekil. Şu an bebek sayılırlar, büyüyorlar. Apartmandan müstakil eve geçeceğimiz için şimdilik balkonda bakıyoruz. Günlük olmasa da iki günde bir parka çıkarıyoruz. Böyle bir durumun olmaması için köpeklere profesyonel eğitim mi aldırmamız gerekir? Biri dişi biri erkek, 2 adet.
  • 01-11-2020, 20:10:53
    #5
    Google 1. Sayfa Garantili
    Geçmiş olsun
  • 01-11-2020, 20:15:31
    #6
    geçmiş olsun bende almayı düşünüyorum Alman Kurdu yada Japon Akita inu
  • 01-11-2020, 20:16:07
    #7
    @Looker; Özel eğitimli olmasına rağmen dikkat edilmesi gerekiyor. Jandarmadan sahiplenildi bi tanıdık aracılığıyla. Hiçbir tutum sergilenmediği takdirde ısırdı. Böyle bir durum olmaması için her an tetikte olmak gerekiyormuş malesef🙏🏽
  • 01-11-2020, 20:16:33
    #8
    @Backlinkim; Çok teşekkür ederimmm🙏🏽
  • 01-11-2020, 20:18:33
    #9
    Guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Looker; Özel eğitimli olmasına rağmen dikkat edilmesi gerekiyor. Jandarmadan sahiplenildi bi tanıdık aracılığıyla. Hiçbir tutum sergilenmediği takdirde ısırdı. Böyle bir durum olmaması için her an tetikte olmak gerekiyormuş malesef🙏🏽
    Bu cins köpekler kangal kadar olmasa da sadakatiyle biliniyor, hele ki akıllı oluşu ve özel eğitim aldırılmış olmasına rağmen bu olayın yaşanmış olmasına şaşırdım. Babamla konuşacağım. Tekrardan geçmiş olsun.