Merhabalar, aile dostumuzun evinin bahçesinde alman kurdu birkaç gün önce annemi ısırdı.. Özel jandarma eğitimli av köpeği ve alman kurdu sahiplenmişler. İmkanı yok aklım almıyor. Hayvan elbette ne yapacağı belli olmaz tabiki de ama özel eğitimli olmaları ve zeki hayvanlar olmasından ötürü durumu anlayamadık.. Dünde bahçedeki horozları telef etmiş daha doğrusu onun telef ettiği düşünülüyor. Almanya'da yaşadığım süre zarfında alman kurdumuz vardı fakat ilk defa böyle bir saldırgan tutumlarına şahitlik ediyorum. Hayvanlarla o kadar içli dışlıyım ki çok üzüldüm.. Daha önce alman kurdu dostu olan veya bu tarz bir durumla denk gelen var mı? Annemin çok şükür sağlık durumu iyi ama et parçası koparmadığına şükredecek kadar diş izi ve morarma oluştu.. Sokakta bir köpek gördüğümde tedirgin oluyor içim artık..