i3-8100 3.60ghz
ve gtx 1660ti ekran kartım var ama oyun içi bazen drop yiyorum.
ekran kartını 50-60 arası kullanırken neden işlemcinin tamamını kullanıyor bu oyun?
Arka plandaki uygulamaları kapatın, güç seçeneklerinden yüksek performans moduna alın. Akla ilk gelen darboğaz olma ihtimali ama pek sanmıyorum ultra ayarlarda götürmesi gerekiyor. İlk günden beri fps drop yaşanıyor mu? Yoksa yeni mi oldu? Yeni olduysa arka plandaki çalışan uygulamalara bakmak gerekiyor. İnternet hızıyla da ilgili olabilir. Bir de ekran kartı sürücüsünü kontrol edin.
Fakat büyük ihtimalle oyundan kaynaklı bir stabilite sorunu yaşıyorsunuz. Biraz bakındım çoğu bir güncellemeden sonra FPS drop yaşadığını belirtmiş ve problem hala çözülmemiş.
Tavsiyem ultra ayarları yüksek/en yüksek şeklinde ayarlamanızdır. Valorant CPU'dan ziyade GPU'ya yüklenen bir oyun.