Merhabalar;

i3-8100 3.60ghz
ve gtx 1660ti ekran kartım var ama oyun içi bazen drop yiyorum.
ekran kartını 50-60 arası kullanırken neden işlemcinin tamamını kullanıyor bu oyun?