• 30-10-2020, 00:11:14
    #37
    Alma hocam zarar edersin almak için geç kaldın
  • 30-10-2020, 00:12:24
    #38
    Yugoslavia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂😂 ya emniyet teşkilatının numarasını verin bana
    eniştemin numarasını verin
  • 30-10-2020, 00:13:55
    #40
    Aynen net tebrik ederim
    ahmedfiratc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyin dolara bağlı olduğu ülkede dolar kuruna bakmıyorum, maaşınızı dolar ile mi alıyorsunuz diyen ekonomi bilgisi fakiri damatlar ekonomi bakanı oldukça dolar yükselir hocam.




    Not: Ben de ekonomi bakanı gibi ekonomi bilgisi fakiriyim. Ama yatırım yapacak olsam dolara değil altına yaparım. Dolardan daha karlı ve risksiz gözüküyor bu cahil şahsıma.
  • 30-10-2020, 00:32:03
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doların düşmesi için ülkemizde ne sebepler var, yükselmesi için ne sebepler var? Bunları düşünüp ona göre kararınızı verebilirsiniz.
  • 30-10-2020, 00:36:52
    #42
    R10 Sigortacısı
    Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar elimde bir miktar param var dolara yatırmak istiyorum fakat yinede çekincelerim var. Sizce dolar nasıl olur ataklar devam eder mi? Biliyorsunuz ülkemizde fiyatı yükselen şeyin inmesi cidden İmkansız. Sizce dolar durumu ne olur?
    Elimdeki para miktarı; 22.000₺

    Hocam az bir kredi ile dükkan olur 1 + 0 olur alsanız. Ben öyle yaptım en garantisi bence buydu
  • 30-10-2020, 00:44:47
    #43
    Seneyi 8,80 8,90 bandında tutarak bitirirler önümüzdeki ilk üç ay bu şekilde devam ederlerse 10 bandını rahat geçer
  • 30-10-2020, 02:30:09
    #44
    Türkiye ekonomisi iflas etmiş bir ekonomidir. TL'de durman mantıksız çünkü TL sürekli eriyor. git dolar yap altın yap 1000 tl kaybet en azından dersin ki ben yatırım yaptım kaybettim kendi kontrolümde gerçekleşti olay ama o 1000 tl paran kur karşısında eriyince olay senin kontrolünde gerçekleşmiyor. tabi kazanadabilirsin ytd değildir..
  • 30-10-2020, 09:21:00
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kimse bilemez. Çıkar, şöyle olur, uçar diyenlere sorsanız genelinin kenarda 5 doları yoktur İnsanlarımız konuşmayı çok seviyor fakat iş icraate gelince her şey o şekilde olmuyor.
    Niye bilemesin ekonomi uzmanlarini dinleyip arastirmak gerekir.