Her şeyin dolara bağlı olduğu ülkede dolar kuruna bakmıyorum, maaşınızı dolar ile mi alıyorsunuz diyen ekonomi bilgisi fakiri damatlar ekonomi bakanı oldukça dolar yükselir hocam.
Not: Ben de ekonomi bakanı gibi ekonomi bilgisi fakiriyim. Ama yatırım yapacak olsam dolara değil altına yaparım. Dolardan daha karlı ve risksiz gözüküyor bu cahil şahsıma.