Türkiye ekonomisi iflas etmiş bir ekonomidir. TL'de durman mantıksız çünkü TL sürekli eriyor. git dolar yap altın yap 1000 tl kaybet en azından dersin ki ben yatırım yaptım kaybettim kendi kontrolümde gerçekleşti olay ama o 1000 tl paran kur karşısında eriyince olay senin kontrolünde gerçekleşmiyor. tabi kazanadabilirsin

ytd değildir..