• 28-10-2020, 10:18:57
    #1
    Merhaba. Trafik cezasını sorgulamak için giriş yapmıştım. Araçlarım sekmesine bir bakayım dedim. Şahsi aracımda "Hak Mahrumiyeti" Hacizli, yazıyor. Neden acaba? Aracı 2015 yılında aldım herhangi bir olaya vs karışmadım, aracı krediyle de almadım. Şu şekilde yer alıyor:

    HACİZLİ(H) Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı-035262 TAŞITLAR Vergi Dairesi
  • 28-10-2020, 10:19:56
    #2
    R10 Sigortacısı
    Taşıt vergisini ödememişsiniz sanırım
  • 28-10-2020, 10:20:37
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödemediğiniz bir vergi borcunuz vb. varsa arabanın üzerine vergi dairesi tedbir koymuş olabilir.
  • 28-10-2020, 10:21:14
    #4
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taşıt vergisini ödememişsiniz sanırım
    2020 temmuz ayı olanı ödememiştim onu da bugün ödedim sabah. Fakat orada belirtilen tarih 2018. O dönem gecikme yaşamıştım fakat sonradan ödemesi yapıldı. Bunun dısında ödemediğim vergi yok suan.
  • 28-10-2020, 10:22:40
    #5
    İlgili vergi dairesi ile görüşün hocam. Plakayı yanlış felan girip sizin arabaya haciz koymuş olabilirler.
  • 28-10-2020, 10:23:11
    #6
    R10 Sigortacısı
    Hocam e devletten bütün borç sorgulamalarınıza bakar mısınız belediye maliye birinde çıkacaktır
  • 28-10-2020, 10:33:16
    #7
    Vergi dairesini aradım hacizin kaldırılması yonunda talepte bulundum simdi. Borcum orada da gorunmuyor. Düzeltecekler sanıyorum. Tesekkur ederim yardımınız ıcın.