Merhaba. Trafik cezasını sorgulamak için giriş yapmıştım. Araçlarım sekmesine bir bakayım dedim. Şahsi aracımda "Hak Mahrumiyeti" Hacizli, yazıyor. Neden acaba? Aracı 2015 yılında aldım herhangi bir olaya vs karışmadım, aracı krediyle de almadım. Şu şekilde yer alıyor:
HACİZLİ(H) Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı-035262 TAŞITLAR Vergi Dairesi
E-devlette Aracın Hacizli (Hak Mahrumiyeyi) Görünmesi?
6
●117
- 28-10-2020, 10:21:142020 temmuz ayı olanı ödememiştim onu da bugün ödedim sabah. Fakat orada belirtilen tarih 2018. O dönem gecikme yaşamıştım fakat sonradan ödemesi yapıldı. Bunun dısında ödemediğim vergi yok suan.white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
