Merhaba. Trafik cezasını sorgulamak için giriş yapmıştım. Araçlarım sekmesine bir bakayım dedim. Şahsi aracımda "Hak Mahrumiyeti" Hacizli, yazıyor. Neden acaba? Aracı 2015 yılında aldım herhangi bir olaya vs karışmadım, aracı krediyle de almadım. Şu şekilde yer alıyor:

HACİZLİ(H) Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı-035262 TAŞITLAR Vergi Dairesi