• 26-10-2020, 20:05:57
    #1
    hesaplama yaparken nesatılır diye bi siteden komisyonları hesaplıyordum. kategorim için orası %10 komisyon gösteriyordu. şimdi hepsiburadadan belgeleri gönderdiler (komisyon oranlarını içeren) orda %16 + kdv görünüyor. normal bi oran mı bu?
  • 26-10-2020, 20:09:12
    #2
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplama yaparken nesatılır diye bi siteden komisyonları hesaplıyordum. kategorim için orası %10 komisyon gösteriyordu. şimdi hepsiburadadan belgeleri gönderdiler (komisyon oranlarını içeren) orda %16 + kdv görünüyor. normal bi oran mı bu?
    belgede yazan daha günceldir hocam o sitedekiler vs eski olabilir ama en doğrusu ürünü girince panelde görünen
  • 26-10-2020, 20:19:17
    #3
    %16 + kdv demek. Çok temiz para.
  • 26-10-2020, 22:21:45
    #4
    Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %16 + kdv demek. Çok temiz para.
    100 lirada 16 tl komis* alıyor bu mu temiz para?
  • 26-10-2020, 22:39:29
    #5
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 lirada 16 tl komis* alıyor bu mu temiz para?
    Değil mi hocam ? Çok yüksek bir oran diğer sitelere oranla.