hesaplama yaparken nesatılır diye bi siteden komisyonları hesaplıyordum. kategorim için orası %10 komisyon gösteriyordu. şimdi hepsiburadadan belgeleri gönderdiler (komisyon oranlarını içeren) orda %16 + kdv görünüyor. normal bi oran mı bu?
belgede yazan daha günceldir hocam o sitedekiler vs eski olabilir ama en doğrusu ürünü girince panelde görünen