Selamlar. adsl turk telekomun internetini kullanıyorum. 0.80 upload hızım var. yani yok
bari biraz artsın istiyorum değiştiricem bunu.
süperonline baglatıcaktım eve kadar geldiler iptal ettirdim kötü yorumar okuyunca.
vdsl bağlıcaklardı.
sanırım fiber altyapısı yok evimde. vdsl kullanabiliyorum galiba.
bi sürü video izledim konu gezdim. her video da her içerikte farklı bi sağlayıcı kötülenmiş. öyle kaldım kararsızım
bu şartlarda en iyi sağlayıcı hangisi öneri yapabilir misiniz?
aylık maks 120 lira ödeyebilirim
Hangi internet sağlayıcısını kullanmalıyım?
15
●163
- 26-10-2020, 12:54:34Merhabalar,
İnternet hız problemi, yavaşlık veya düşük up veya down problemi sağlayıcı taraflı değildir. Türk Telekom sizin çevrenizde altyapısı yoksa isterseniz aylık 500 ₺ ödeyin yine yüksek hız alamazsınız. Yani önce altyapınızı, snr margin değerinizi kontrol edin. İnternet hızınız düşükse netgalaksi kullanın daha tutarlı.
Eskiden altyapım yokken de net galaksi kullanıyordum. 0.30 down ve 0.00 up alıyordum çünkü altyapıma fiber bağlanıyordu. Tüm kutular değiştirildi. Şuanda yine net galaksi 35 mbps paketi kullanıyorum 34 down 6 ya yakın up alıyorum. - 26-10-2020, 12:57:55işte benim merak ettiğim altyapıma göre en iyisini verecek firmayı arıyorum. yani demek istediğim müşteri hizmetleri kalitesi şusu busu. hız değil tek derdim. yani hız zaten ne kadar mümkünse o kadar verecekler. vdsl mi ne var mış. onu verecekler sanırım hepsiQuare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2020, 13:13:01Hocam bu hangi programensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2020, 13:15:09bana bukadar hız vermez maks 50 diyor uploadda 3 falan verse yeter. ama modem 400 tl diyor çok fazla.ensygmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
superonline da modem getiriyolar mı? - 26-10-2020, 13:26:21turknette 35 alırsınız diyo sitesinde sonra 50e yükseltebilirsiniz diyo.mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netspeed de 73 diyo. beynim yandı ya. hepsinde farklımı bu - 26-10-2020, 13:29:31Hocam ozelden altyapi sorgunuzu atarsaniz elimden geldigince yazayim. Hepsi turk telekom altyapisi kullaniyor ben 2 ay oldu baglatali 63 tl olan paketi kullaniyorum. Bi sıkıntı yok masallah hiz testi genelde 30 uzeri geliyor hep kesinti nerdeyse hic olmuyor biraz altyapiniza bagliloragames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
