turknette 35 alırsınız diyo sitesinde sonra 50e yükseltebilirsiniz diyo.
netspeed de 73 diyo. beynim yandı ya. hepsinde farklımı bu
Hocam ozelden altyapi sorgunuzu atarsaniz elimden geldigince yazayim. Hepsi turk telekom altyapisi kullaniyor ben 2 ay oldu baglatali 63 tl olan paketi kullaniyorum. Bi sıkıntı yok masallah hiz testi genelde 30 uzeri geliyor hep kesinti nerdeyse hic olmuyor biraz altyapiniza bagli