Konu Abonelik Sistemi Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu Abonelik Sistemi Sorunu
2
●
61
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Konu Abonelik Sistemi Sorunu
25-10-2020, 16:31:14
#1
yusok32
Merhabalar konulara cevap yazınca otomatik abone oluyor. İptal ediyorum hala mail gelmeye devam ediyor. Ne yapmam gerekiyor acaba.
@
Coskun
;
25-10-2020, 16:32:40
#2
Bahadir32
yusok32 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar konulara cevap yazınca otomatik abone oluyor. İptal ediyorum hala mail gelmeye devam ediyor. Ne yapmam gerekiyor acaba.
@
Coskun
;
Profil düzenle > ayarlar ve özellikler > seçenekleri düzenle tıklayın orada abonelik ayarlar kısmı var oradan düzenleyebilirsin.
25-10-2020, 16:32:38
#3
mzc
Ben de sevmedim bu olayı ama bildirim ayarlarından mail adresime mail gelmesin kısmını işaretledim gelmiyor artık
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler