• 25-10-2020, 16:31:14
    #1
    Merhabalar konulara cevap yazınca otomatik abone oluyor. İptal ediyorum hala mail gelmeye devam ediyor. Ne yapmam gerekiyor acaba. @Coskun;
  • 25-10-2020, 16:32:40
    #2
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar konulara cevap yazınca otomatik abone oluyor. İptal ediyorum hala mail gelmeye devam ediyor. Ne yapmam gerekiyor acaba. @Coskun;
    Profil düzenle > ayarlar ve özellikler > seçenekleri düzenle tıklayın orada abonelik ayarlar kısmı var oradan düzenleyebilirsin.
  • 25-10-2020, 16:32:38
    #3
    Ben de sevmedim bu olayı ama bildirim ayarlarından mail adresime mail gelmesin kısmını işaretledim gelmiyor artık