Merhabalar konulara cevap yazınca otomatik abone oluyor. İptal ediyorum hala mail gelmeye devam ediyor. Ne yapmam gerekiyor acaba.
@Coskun;
Profil düzenle > ayarlar ve özellikler > seçenekleri düzenle tıklayın orada abonelik ayarlar kısmı var oradan düzenleyebilirsin.