yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar konulara cevap yazınca otomatik abone oluyor. İptal ediyorum hala mail gelmeye devam ediyor. Ne yapmam gerekiyor acaba. @Coskun;
Profil düzenle > ayarlar ve özellikler > seçenekleri düzenle tıklayın orada abonelik ayarlar kısmı var oradan düzenleyebilirsin.