• 24-10-2020, 12:05:24
    #1
    Arkadaşlar merhabalar askerlik tecilimi bozdurdum da şubat celbinde askere gideceğim yedek Assubay olma ihtimalim yüzde kaç ve olur muyum bilmiyorum önlisans mezunuyum ve maaşlarıyla alakalı bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim?
  • 24-10-2020, 12:06:26
    #2
    Bölümünüz nedir
  • 24-10-2020, 12:06:52
    #3
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölümünüz nedir
    Bankacılık sigortacılık
  • 24-10-2020, 12:09:44
    #4
    Çok talep oluyor yedek astsubaylığa. Başvurun siz yinede
  • 24-10-2020, 12:10:45
    #5
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok talep oluyor yedek astsubaylığa. Başvurun siz yinede
    Başvurdum hocam hayırlısı
  • 24-10-2020, 12:12:19
    #6
    Sana şöyle söyleyeyim okulu zor kötek bitiren Büro Yönetimi mezunu arkadaşım'a yedek astsubaylık denk geldi. Başvuracaksınız çıkarsa şansınıza.
  • 24-10-2020, 12:13:30
    #7
    Keşke bekleseydiniz daha yeni alım yapıldı yedek astsubay. Şans artık umarım çıkar.
  • 24-10-2020, 12:20:55
    #8
    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bekleseydiniz daha yeni alım yapıldı yedek astsubay. Şans artık umarım çıkar.
    Valla nasip hocam gelmesede askerliği yapar geliriz