Arkadaşlar merhabalar askerlik tecilimi bozdurdum da şubat celbinde askere gideceğim yedek Assubay olma ihtimalim yüzde kaç ve olur muyum bilmiyorum önlisans mezunuyum ve maaşlarıyla alakalı bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim?