• 23-10-2020, 21:23:01
    #1
    Türktelekom ADSL kullanıcısıyım sözleşmemiz 16 download 1.5 upload şeklinde galiba ama benim aldığım hızlar 2-6 download 0.30-1 upload. Daha önce karantina döneminde 14e 1 aldığımda olmuştu arkada herhangi bir indirme yok modem yeni değişti kabloyla bağlıyım ve modeme uzaklığım 1 metre kadar. Hız problem değilde ping değerleri bazen saçma sapan 1500-3000'e fırlıyor sorunu nasıl çözerim, sıkıntı benimle mi alakalı?
  • 23-10-2020, 21:24:36
    #2
    weo
    Kurumsal Üye
    hangi şehir hocam?
  • 23-10-2020, 21:25:22
    #3
    modemini resetle
  • 23-10-2020, 21:25:27
    #4
    Hocam bende de aynıydı aylardır modemim bozulmuş 5 6 yıllıktı modem bugün itibariyle 13 e yükseldi paketim 20 megabit
  • 23-10-2020, 21:25:56
    #5
    yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi şehir hocam?
    İzmir'de yaşıyorum hocam.
  • 23-10-2020, 21:26:07
    #6
    TT ise )
  • 23-10-2020, 21:26:34
    #7
    Ara müşteri hizmetlerini. Her gün ara. Günde 10 kere ara. Başka türlü bunlardan düzgün hizmet/destek alınmıyor
  • 23-10-2020, 21:26:32
    #8
    webinyeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modemini resetle
    Modemi resetlemeyi , bir gün boyunca dinlendirmeyi, dns değişmeyi herşeyi denedim neredeyse.
  • 23-10-2020, 21:27:35
    #9
    mreastblood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende de aynıydı aylardır modemim bozulmuş 5 6 yıllıktı modem bugün itibariyle 13 e yükseldi paketim 20 megabit
    Hocam modemi alalı 5-6ay oldu modemimde yeni sayılır.