Türktelekom ADSL kullanıcısıyım sözleşmemiz 16 download 1.5 upload şeklinde galiba ama benim aldığım hızlar 2-6 download 0.30-1 upload. Daha önce karantina döneminde 14e 1 aldığımda olmuştu arkada herhangi bir indirme yok modem yeni değişti kabloyla bağlıyım ve modeme uzaklığım 1 metre kadar. Hız problem değilde ping değerleri bazen saçma sapan 1500-3000'e fırlıyor sorunu nasıl çözerim, sıkıntı benimle mi alakalı?