• 21-10-2020, 17:59:53
    #1
    yilmazsocial.com
    Forum dışı ziyaretçilerden Sayısız mesaj alıyorum davetiye veresim geliyor ama tanımadığım için veremiyorum *********** çıkar diye sizce vermeli miyim cidden her gün mesaj geliyor üzülüyorum adamlara üye olamıyorlar diye
  • 21-10-2020, 18:01:14
    #2
    verme. Yarın bir gün dolandırıcılığa karışırsa verdiği kişi ucu sana dokunabilir.
  • 21-10-2020, 18:01:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlarınız veya akrabalarınız harici kimseye davet göndermenizi önermem. Tanımadığımız insanların nasıl biri çıkacağını bilmiyoruz. Birine iyilik yapayım derken onlarca kişiye kötülük yapmayın.
  • 21-10-2020, 18:02:50
    #4
    Tanımadığınız kişilere davetiye vermenizi önermiyorum. Zaten forumun ana sayfasında Kayıt Ol butonu var. Eğer kendilerine ait bir domainleri yoksa bile en ucuz domaini alarak siteye zaten girebilirler. R10 moderasyonu kayıt ol sayfasından gelen kayıtları inceleyip uygun olanlara zaten davetiye veriyor. Tanıdıklarınıza davetiye gönderin.
  • 21-10-2020, 18:03:02
    #5
    Davetiye isteyen, ilgili r10'a katkısı olacak arkadaş varsa ben davet edeyim. Siz referans oluyorsanız.
  • 21-10-2020, 18:03:30
    #6
    *********** olduğunu bile bile vermediğiniz sürece içiniz rahat olsun.
  • 21-10-2020, 18:04:17
    #7
    Kendileri davetiye talep edebilirler? Eğer uygunsa zaten davetiye gönderilir. Benim de tanıdığım kimse yoktu, fakat şuanda buradayım.
    Risk almanıza değmez.Evet, gerçekten ihtiyacı da olabilir fakat bunun bir garantisi yok.
  • 21-10-2020, 18:04:57
    #8
    yilmazsocial.com
    berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *********** olduğunu bile bile vermediğiniz sürece içiniz rahat olsun.
    Bilmiyorum fakat tanımıyorum insanları yazıyorlar moderatör onay verirse vericem sıkıntı olmasın
  • 21-10-2020, 18:34:42
    #9
    Ben de boşta duracağına sağlam bulduğum insanları davet ediyorum. Huyunu suyundan tam emin olamıyoruz ama az çok forumdan faydalanacağını düşündüğüm birkaç kişiyi davet ettim