Forum dışı ziyaretçilerden Sayısız mesaj alıyorum davetiye veresim geliyor ama tanımadığım için veremiyorum *********** çıkar diye sizce vermeli miyim cidden her gün mesaj geliyor üzülüyorum adamlara üye olamıyorlar diye