• 21-10-2020, 12:04:34
    #1
    Merhaba, özel yazılım bir web sitesine sahibim. Şöyle bir durum var ortada. Sizce ne yapmalıyım? Doğru mu? Yanlış mı? Yanlış ise yanlış olan nedir? Nasıl düzeltebilirim bu durumu?

  • 21-10-2020, 12:10:11
    #2
    Üstadlar daha iyi bilir ancak ben tavsiye etmiyorum aynı başlığın iki kere kullanılmasını.
  • 21-10-2020, 12:11:27
    #3
    Makale başlığı h1 olur. H2 olarak ayrıca bir makale başlığı eklemek doğru mu bilmem. Bana kalırsa yanlış. (Çünkü zaten aynı başlık h1'de var)
  • 21-10-2020, 12:12:22
    #4
    H1 altını bod birakarak asla h2 baslik atma.
  • 21-10-2020, 12:18:41
    #5
    Larevel ile kodlanmış bir sitede bu sorun vardı. Özellikle screaming frog üzerinde hata alıyorduk çift h1 diye. Sonradan düzelttik. Direkt olarak 1+1 = 2 diyemem ama makalelerde daha sağlıklı ilerleme kaydettiğimizi söyleyebilirim.