Merhaba, özel yazılım bir web sitesine sahibim. Şöyle bir durum var ortada. Sizce ne yapmalıyım? Doğru mu? Yanlış mı? Yanlış ise yanlış olan nedir? Nasıl düzeltebilirim bu durumu?