• 20-10-2020, 10:20:46
    #1
    şuan ki 1.7 yıl çalıştıgım şirketten askerlikten dolayı ayrılıcam cuma günü acemi birlik yeri belli olcak acemi birlik yerim belli olduktan sonra iş çıkışımı yapabilirmiyim?? tazminat ile birlikte
  • 20-10-2020, 10:22:19
    #2
    Merhaba,
    Sülus belgenizi verdikten sonra çıkışınız gerçekleşir. Muhtemelen maaş ödeme gününde tazminatınız yatar.
  • 20-10-2020, 10:22:49
    #3
    sülüsün eline geldikten sonra iş yerine başvurman gerekli ve sadece kıdem tazminatı alabilirsiniz.
  • 20-10-2020, 10:32:12
    #4
    acemi birlik cuma günü belli oluyor şimdi acıklandıktan sonra alamıyormuyuz
  • 20-10-2020, 10:34:19
    #5
    yada acemi birlik açıklandıktan ne kadar sonra sülüs geliyor?

    bana şubat 1 tarihi verildi askere gidiş
  • 20-10-2020, 11:04:25
    #6
    electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yada acemi birlik açıklandıktan ne kadar sonra sülüs geliyor?

    bana şubat 1 tarihi verildi askere gidiş
    Hocam senin acemi birliğin belli olduğunda e devletten veya askerlik şubesinden aldığın evrakı (ıslak imzalı olması gerekiyorsa askerlik şubesinden alman gerekir.) götürüp şirketine vermen lazım bu kadar. Yani acemi birliğini gösterir evrak senin sülus 'ün dür.