şuan ki 1.7 yıl çalıştıgım şirketten askerlikten dolayı ayrılıcam cuma günü acemi birlik yeri belli olcak acemi birlik yerim belli olduktan sonra iş çıkışımı yapabilirmiyim?? tazminat ile birlikte