Arkadaşlar yıllardır kafamda bir youtube kanalı için proje var fakat silivrinin soğuk olması sebebiyle hep erteliyordum, sağolsun 140journos adlı kanal böyle bir içerik üretmiş korkusuzca güzel videolar çıkartıyorlar.
Ben de bu tarz siyasi içerikli videolar yapmayı planlıyorum, fakat bir çekincem var TR'de muhalif olmak suçmuş gibi algılanıyor, başım belaya girer diye bu projemi bir türlü hayata geçiremiyorum.
TAVSİYELERİNİZ VAR MIDIR ? DÜŞÜNCELERİNİZ NELERDİR ? BAŞIM BELAYA GİRER Mİ ?
Görüşlerinizi bekliyorum
13
●272
- 20-10-2020, 03:40:42ülkede hatta şu an r10, facebook ve diğer sosyal ağlarda yazarken bile 5 kere düşünüyorum. hatta hicbir şekilde düşüncemi bile dile getiremiyorum.
siz bu tür içerikler paylaşırsanız ve sorgulamaya kalkarsanız arkanızda sağlam avukat vs yoksa sıkıntı yaşarsınız.
bakınız fatih portakal bile istifa etti. adam para ödeye ödeye bir hal oldu. tabi kanal veriyordur parayı da bir anda ekrandan gitti.
bir kitap var; ismi de garip. görmedim, duymadım, bilmiyorum. - 20-10-2020, 03:42:45Evet hocam haklısınız. Ama benim ilgi alanım siyaset keşke yapabilsem, ama yine rafa kaldıracağım gibi duruyor hiç içime sinmiyor.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 03:44:13Yurtdışında olsam kesin yapardım fakat hukuki yönüde var aslında video içeriği hakaret falan değil sadece liderlerin kendi yaptığı konuşmalardan kesitlerin birleştirilmiş hali. Ama gözüm yemiyor işte.NuhYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 03:56:54Ben senin yerine yatarım yap gitsinhankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 03:59:28"sen yanmazsan, ben yanmazsam nasıl çıkar bu karanlıklar aydınlığa" diyorsun yaniyilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam iletişim bilgilerini bırak video girişine
UYARI; bu videoda yanlış anlaşılabilecek herşeyin sorumlusu yılmazdursunliv'dir kanalın sahibini ilgilendirmez yazalım, en sonada numaranı koyalım
- 20-10-2020, 04:02:220542 583 7854 koyun sıkıntı değil 😄😄😄hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 04:05:55hocam esc numarasına benzettim, videoya koyarız da sıkıntı olmasın sonra, kadıncağızı ekmeğinden etmeyelimyilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ertele ertele ilerde pişman olursun
