• 20-10-2020, 03:35:02
    #1
    Arkadaşlar yıllardır kafamda bir youtube kanalı için proje var fakat silivrinin soğuk olması sebebiyle hep erteliyordum, sağolsun 140journos adlı kanal böyle bir içerik üretmiş korkusuzca güzel videolar çıkartıyorlar.

    Ben de bu tarz siyasi içerikli videolar yapmayı planlıyorum, fakat bir çekincem var TR'de muhalif olmak suçmuş gibi algılanıyor, başım belaya girer diye bu projemi bir türlü hayata geçiremiyorum.

    TAVSİYELERİNİZ VAR MIDIR ? DÜŞÜNCELERİNİZ NELERDİR ? BAŞIM BELAYA GİRER Mİ ?
  • 20-10-2020, 03:40:42
    #2
    ülkede hatta şu an r10, facebook ve diğer sosyal ağlarda yazarken bile 5 kere düşünüyorum. hatta hicbir şekilde düşüncemi bile dile getiremiyorum.

    siz bu tür içerikler paylaşırsanız ve sorgulamaya kalkarsanız arkanızda sağlam avukat vs yoksa sıkıntı yaşarsınız.
    bakınız fatih portakal bile istifa etti. adam para ödeye ödeye bir hal oldu. tabi kanal veriyordur parayı da bir anda ekrandan gitti.

    bir kitap var; ismi de garip. görmedim, duymadım, bilmiyorum.
  • 20-10-2020, 03:41:15
    #3
    korkma üstad yap ertele ertele ilerde pişman olursun
  • 20-10-2020, 03:42:45
    #4
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkede hatta şu an r10, facebook ve diğer sosyal ağlarda yazarken bile 5 kere düşünüyorum. hatta hicbir şekilde düşüncemi bile dile getiremiyorum.

    siz bu tür içerikler paylaşırsanız ve sorgulamaya kalkarsanız arkanızda sağlam avukat vs yoksa sıkıntı yaşarsınız.
    bakınız fatih portakal bile istifa etti. adam para ödeye ödeye bir hal oldu. tabi kanal veriyordur parayı da bir anda ekrandan gitti.

    bir kitap var; ismi de garip. görmedim, duymadım, bilmiyorum.
    Evet hocam haklısınız. Ama benim ilgi alanım siyaset keşke yapabilsem, ama yine rafa kaldıracağım gibi duruyor hiç içime sinmiyor.
  • 20-10-2020, 03:44:13
    #5
    NuhYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkma üstad yap ertele ertele ilerde pişman olursun
    Yurtdışında olsam kesin yapardım fakat hukuki yönüde var aslında video içeriği hakaret falan değil sadece liderlerin kendi yaptığı konuşmalardan kesitlerin birleştirilmiş hali. Ama gözüm yemiyor işte.
  • 20-10-2020, 03:56:54
    #6
    yilmazsocial.com
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışında olsam kesin yapardım fakat hukuki yönüde var aslında video içeriği hakaret falan değil sadece liderlerin kendi yaptığı konuşmalardan kesitlerin birleştirilmiş hali. Ama gözüm yemiyor işte.
    Ben senin yerine yatarım yap gitsin
  • 20-10-2020, 03:59:28
    #7
    yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben senin yerine yatarım yap gitsin
    "sen yanmazsan, ben yanmazsam nasıl çıkar bu karanlıklar aydınlığa" diyorsun yani

    Tamam iletişim bilgilerini bırak video girişine

    UYARI; bu videoda yanlış anlaşılabilecek herşeyin sorumlusu yılmazdursunliv'dir kanalın sahibini ilgilendirmez yazalım, en sonada numaranı koyalım
  • 20-10-2020, 04:02:22
    #8
    yilmazsocial.com
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "sen yanmazsan, ben yanmazsam nasıl çıkar bu karanlıklar aydınlığa" diyorsun yani

    Tamam iletişim bilgilerini bırak video girişine

    UYARI; bu videoda yanlış anlaşılabilecek herşeyin sorumlusu yılmazdursunliv'dir kanalın sahibini ilgilendirmez yazalım, en sonada numaranı koyalım
    0542 583 7854 koyun sıkıntı değil 😄😄😄
  • 20-10-2020, 04:05:55
    #9
    yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0542 583 7854 koyun sıkıntı değil 😄😄😄
    hocam esc numarasına benzettim, videoya koyarız da sıkıntı olmasın sonra, kadıncağızı ekmeğinden etmeyelim