Arkadaşlar yıllardır kafamda bir youtube kanalı için proje var fakat silivrinin soğuk olması sebebiyle hep erteliyordum, sağolsun 140journos adlı kanal böyle bir içerik üretmiş korkusuzca güzel videolar çıkartıyorlar.

Ben de bu tarz siyasi içerikli videolar yapmayı planlıyorum, fakat bir çekincem var TR'de muhalif olmak suçmuş gibi algılanıyor, başım belaya girer diye bu projemi bir türlü hayata geçiremiyorum.

TAVSİYELERİNİZ VAR MIDIR ? DÜŞÜNCELERİNİZ NELERDİR ? BAŞIM BELAYA GİRER Mİ ?