Kasım celbi Askerlik hakkında
5
●185
- 19-10-2020, 20:00:27Merhaba arkadaşlar kasım celbi için temmuzda başvurmuştum yedek subay ve yedek astsubay olarak başvurmuştum cuma günü açıklanacak sınıflandırma sonuçları fakat bazılarında şu an sınıflandırılmış yükümlü yazıyormuş bende sınıf ve tertibat bekliyor yazıyor sebebi nedir yedek subaylık çıkmadı olarak değerlendirmelimiyim bilgisi olan var mı
- 19-10-2020, 20:14:35Lisans mezunuysan her ikisini de tercih edebilirsin fakat önlisans ise sadece yedek astsubaylık oluyorssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 19:40:54E-Devletten ne diye aratarak sonuçlara bakabiliriz hocam?redius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2020, 20:03:34Sonuçlar daha açıklanmadı ben durum bölgesindeki yazıyı sordum askerlik durum bölgesinden bakabilirsinizSerfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle