• 19-10-2020, 20:00:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar kasım celbi için temmuzda başvurmuştum yedek subay ve yedek astsubay olarak başvurmuştum cuma günü açıklanacak sınıflandırma sonuçları fakat bazılarında şu an sınıflandırılmış yükümlü yazıyormuş bende sınıf ve tertibat bekliyor yazıyor sebebi nedir yedek subaylık çıkmadı olarak değerlendirmelimiyim bilgisi olan var mı
  • 19-10-2020, 20:12:06
    #2
    "yedek subay ve yedek astsubay" bende ocakta bozduruyorum tecili hem ön lisans hem de lisans mı okumuştunuz bu şekilde başvuru için ? öyleyse ben de müh + ön lisans mezunuyum da seçebilirim.
  • 19-10-2020, 20:14:35
    #3
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "yedek subay ve yedek astsubay" bende ocakta bozduruyorum tecili hem ön lisans hem de lisans mı okumuştunuz bu şekilde başvuru için ? öyleyse ben de müh + ön lisans mezunuyum da seçebilirim.
    Lisans mezunuysan her ikisini de tercih edebilirsin fakat önlisans ise sadece yedek astsubaylık oluyor
  • 19-10-2020, 20:36:29
    #4
    Geçen sene Kasım'da gidenler 7 ay yapmıştı askerliği
  • 20-10-2020, 19:40:54
    #5
    redius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar kasım celbi için temmuzda başvurmuştum yedek subay ve yedek astsubay olarak başvurmuştum cuma günü açıklanacak sınıflandırma sonuçları fakat bazılarında şu an sınıflandırılmış yükümlü yazıyormuş bende sınıf ve tertibat bekliyor yazıyor sebebi nedir yedek subaylık çıkmadı olarak değerlendirmelimiyim bilgisi olan var mı
    E-Devletten ne diye aratarak sonuçlara bakabiliriz hocam?
  • 20-10-2020, 20:03:34
    #6
    Serfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devletten ne diye aratarak sonuçlara bakabiliriz hocam?
    Sonuçlar daha açıklanmadı ben durum bölgesindeki yazıyı sordum askerlik durum bölgesinden bakabilirsiniz