Merhaba arkadaşlar kasım celbi için temmuzda başvurmuştum yedek subay ve yedek astsubay olarak başvurmuştum cuma günü açıklanacak sınıflandırma sonuçları fakat bazılarında şu an sınıflandırılmış yükümlü yazıyormuş bende sınıf ve tertibat bekliyor yazıyor sebebi nedir yedek subaylık çıkmadı olarak değerlendirmelimiyim bilgisi olan var mı
E-Devletten ne diye aratarak sonuçlara bakabiliriz hocam?