• 13-10-2020, 21:24:57
    #10
    hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konyadayım ben Selçuk Üni. Aile yanındayım ama ekstra olarakta çalışıyorum gayette kendimi idame ettirebiliyorum şükür
    üniversite fiyatlarına baktımda aşırı pahalı bunedir böyle ? ülkede okumak bile paraymış

    o parayı verene kadar yurtdışında okurum daha iyi en kötü ukraynada giderim yıllık 3-4 bin dolar max o da tıp yani 2 bin dolar kalacak yer dahil üniversiteler var ve mavi diploamalı

    ülkede resmen mülteci gibiyiz
  • 13-10-2020, 21:32:29
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversite fiyatlarına baktımda aşırı pahalı bunedir böyle ? ülkede okumak bile paraymış

    o parayı verene kadar yurtdışında okurum daha iyi en kötü ukraynada giderim yıllık 3-4 bin dolar max o da tıp yani 2 bin dolar kalacak yer dahil üniversiteler var ve mavi diploamalı

    ülkede resmen mülteci gibiyiz
    Valla paran varsa hiç durma kesinlikle bu düşündüğünü gerçekleştir. Hem otoriter bir diploman olmuş olur
  • 13-10-2020, 21:33:36
    #12
    hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla paran varsa hiç durma kesinlikle bu düşündüğünü gerçekleştir. Hem otoriter bir diploman olmuş olur
    param yok çalışıp biriktirmeye çalışıp biriktirmek istiyorum açıkcası

    açıkcası biraz araştırdım yıllık türk parası ile max 15-20k ile bile üniversite var yıllık ukraynada kalacak yer dahil yyurt
  • 13-10-2020, 21:34:31
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    param yok çalışıp biriktirmeye çalışıp biriktirmek istiyorum açıkcası
    Çalışıp dolar biriktirmek mi 😅valla akşam akşam güldürdün beni allahta seni güldürsün 😅🤣
  • 13-10-2020, 22:18:40
    #14
    hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıp dolar biriktirmek mi 😅valla akşam akşam güldürdün beni allahta seni güldürsün 😅🤣
    ben hep 50 tl'lik alıyorum 😅🤣😅🤣😅🤣