Konyadayım ben Selçuk Üni. Aile yanındayım ama ekstra olarakta çalışıyorum gayette kendimi idame ettirebiliyorum şükür
üniversite fiyatlarına baktımda aşırı pahalı bunedir böyle ? ülkede okumak bile paraymış
o parayı verene kadar yurtdışında okurum daha iyi en kötü ukraynada giderim yıllık 3-4 bin dolar max o da tıp yani 2 bin dolar kalacak yer dahil üniversiteler var ve mavi diploamalı
ülkede resmen mülteci gibiyiz