İnternete bağlı gözüküyorum fakat devamlı WinSCP bağlantım kopuyor, tarayıcıdan bazı sitelere girmeye çalıştığımda biraz bekliyor sonra açılıyor. Modemde ve servis sağlayıcı panelinde herhangi bir kesinti de gözükmüyor. Bu durum anlık oluyor ve bu durumu ispat edemiyorum. Servis sağlayıcım klasik olarak modeme ulaşılıyo bi sıkıntı yok diyor. Hattın durumunu nasıl kontrol edebilirim, bi program vs var mıdır?
Evde TürkTelekom kullanıyorum bi sıkıntı yok, işyerinde Turknet'te bu durumu yaşıyorum.
Modemdeki veriler de şu şekilde: