• 09-10-2020, 09:44:10
    #10
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba şuanda dolara yatırım yapmak ne kadar mantıklı 2021 gibi dolar kaç tl yi görür tahminen daha önce sık yatırım yapmış arkadaşlar bilgi verebilirmi
    Merhaba hocam aktif olarak bir yatırım portföyü sunan finans şirketinde yapay zeka stajyeriyim. Şunu söylemek istiyorum: Dolar şu an atıyorum 8 TL. Kar marjını yüksek tutmak istiyorsan, yani %50 kar elde etmek istiyorsan 12 olması gerekiyor mantıken. Ondan daha karlı yatırımlar vs var. Yatırım tavsiyesi vermek resmi olarak yasak. Bana sorarsan borsada emtia, hisse ve döviz aktif olarak takip ediyorum. Emin ol 2021'in sonunda %70- 80 bandında kar sağlayacak olan hisseler var. Borsa işlemlerini takip edip teknik analiz öğrenmeni tavsiye ederim
  • 09-10-2020, 09:56:54
    #11
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geç kaldım aslında hocam 5 tl iken keşkem full yatırım yapsaydım bayağı bi kar olurdu bu kadar değersizleşmezdi adamlar oturdukları yerden kara geçerken oturdugum yerden zarara geçtim
    Mevzuya keşke girerse işin içinden çıkamayız hocam önümüze bakmak gerek
  • 09-10-2020, 10:11:25
    #12
    yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geç kaldım aslında hocam 5 tl iken keşkem full yatırım yapsaydım bayağı bi kar olurdu bu kadar değersizleşmezdi adamlar oturdukları yerden kara geçerken oturdugum yerden zarara geçtim
    Öncelikle yarını bilsek ölmeyiz bunu unutmamak lazım.

    Onun dışında yukarıda da belirttiğim gibi kar etmiyorsunuz eğer ki siz bu yazınızda ki şeye inanıyorsanız zaten ekonomiden hiç anlamıyorsunuz demektir kesinlikle borsa vs. uğraşmayın basit bir örnek ile anlatayım size

    100.000 dolar paranız olduğunu düşünün bu 5 TL iken 500.000 TL yapıyordu 500.000 TL ile örnek veriyorum 1 tane bmw i8alabiliyordunuz şimdi dolar 8 TL oldu diyelim 100.000 TL niz 800.000 TL ediyor TL bazında siz şimdi anlamadığınız için oo 300.000 TL kar yaptım diyorsunuz ama aslında öyle değil şuanda bir tane bmw i8 1.200.000 1.500.000 arası işin özüne döndüğünüz de kardan ziyade yine zarar ettiğinizi sadece dolar aldığınız için zararı azalttığınızı görürsünüz ama unutmayın enflasyon / vergiler dolara göre çok daha hızlı ve büyük yüzdeler ile artıyor...