yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geç kaldım aslında hocam 5 tl iken keşkem full yatırım yapsaydım bayağı bi kar olurdu bu kadar değersizleşmezdi adamlar oturdukları yerden kara geçerken oturdugum yerden zarara geçtim
Öncelikle yarını bilsek ölmeyiz bunu unutmamak lazım.

Onun dışında yukarıda da belirttiğim gibi kar etmiyorsunuz eğer ki siz bu yazınızda ki şeye inanıyorsanız zaten ekonomiden hiç anlamıyorsunuz demektir kesinlikle borsa vs. uğraşmayın basit bir örnek ile anlatayım size

100.000 dolar paranız olduğunu düşünün bu 5 TL iken 500.000 TL yapıyordu 500.000 TL ile örnek veriyorum 1 tane bmw i8alabiliyordunuz şimdi dolar 8 TL oldu diyelim 100.000 TL niz 800.000 TL ediyor TL bazında siz şimdi anlamadığınız için oo 300.000 TL kar yaptım diyorsunuz ama aslında öyle değil şuanda bir tane bmw i8 1.200.000 1.500.000 arası işin özüne döndüğünüz de kardan ziyade yine zarar ettiğinizi sadece dolar aldığınız için zararı azalttığınızı görürsünüz ama unutmayın enflasyon / vergiler dolara göre çok daha hızlı ve büyük yüzdeler ile artıyor...