Lip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Askerlikle İlgili Soru
14
●164
- 08-10-2020, 20:37:24İnstagram Konum HizmetiAnladım, 2 yıl okuyup ondan sonra 4 yıl okuduğun için sana tecil hakkı tanınmıyor diye biliyorum. Dilersen askerlik şubesini arayıp daha detaylı bir bilgi alabilirsin ayriyetten polis yakaladığı taktirde tutanak yazıp gönderiyorlar geç gittiğin gün başı 10 lira ödüyorsunuz.
- 08-10-2020, 20:39:10Aksi bir durum olmaz rahat olsun için kimse seni alıp biryere götürmezOctavia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2020, 20:40:33Yok 2 yıl okudum sadece fakat 2 yıl boş durdum 22 yaşındayım yani sadece 2 yıllık okudum normalde 2021 sonuna kadar tecilli görünüyordum belge değişmişKeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2020, 20:42:00İnstagram Konum HizmetiAnladım tecil hakkın oluyor o halde ama askerlik şubesine gidip tecil ettirmen gerekiyorOctavia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle