Anladım, 2 yıl okuyup ondan sonra 4 yıl okuduğun için sana tecil hakkı tanınmıyor diye biliyorum. Dilersen askerlik şubesini arayıp daha detaylı bir bilgi alabilirsin ayriyetten polis yakaladığı taktirde tutanak yazıp gönderiyorlar geç gittiğin gün başı 10 lira ödüyorsunuz.