• 08-10-2020, 16:33:54
    #1
    Hayırlı Forumlar Arkadaşlar JustEagle Kişisi Tarafından Dolandırıldım Şikayet Açtığımda İse Moderatör 6 Ay Uzaklaştırıldığını Söyledi Yasal İşlem Başlatabilirsiniz Dedi.
    Nasıl Yasal İşlem Başlatabilirim Bu Kişiye Ait Herhangi Bir Bilgisini Bilmiyorum Sadece Buradaki Adını Biliyorum Wp Numarası Yabancı Bu Kişinin Kimlik Ve İletişim Numarasına Nasıl Ulaşırım Yardımcı Olur Musunuz
  • 08-10-2020, 16:34:28
    #2
    Ödeme yaptığınız dekontu maliyeye bildirin bu kadar.
  • 08-10-2020, 16:34:33
    #3
    Galiba Mahkeme kararı ile R10 bilgileri paylaşıyor savcılıkla.
  • 08-10-2020, 16:36:59
    #4
    Mahkeme kararı ile r10 bilgileri paylaşıyor hocam
  • 08-10-2020, 16:37:27
    #5
    Biraz Detaylı Anlatmanız Mümkün Mü?
    Maliyye'ye Gidip Dolandırıldım Diyiceğim Ve Dekontu Vereceğim Doğru Mu Anladım
  • 08-10-2020, 16:37:32
    #6
    Ödeme dekontu, konuşmalar, r10 daki bilgileri vs. elinizde bulunan her şeyin çıktısını alıp savcılığa gidip şikayetçi olacaksınız hocam. Ayrıca savcılık tarafından kimlik bilgilerine ulaştıktan sonra o bilgilerle faturasız iş yaptı vs diye maliyeye de şikayet edebilirsiniz .
  • 08-10-2020, 16:39:07
    #7
    100₺ Dolandırıldım Gidip Dava Açsam Dosya Masrafları Falan Nasıl Olucak Onuda Ben Mi Ödeyeceğim Eğer Böyle Birşey İse Hiç Açmayayım Daha İyi
  • 08-10-2020, 16:41:54
    #8
    Kurumsal PLUS
    VedatYnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100₺ Dolandırıldım Gidip Dava Açsam Dosya Masrafları Falan Nasıl Olucak Onuda Ben Mi Ödeyeceğim Eğer Böyle Birşey İse Hiç Açmayayım Daha İyi
    15 Tl paramı almaya kalktı.
    Verdiğim dosya parası 180 Tl
    Avukat ücreti 1200 Tl
    Git gel yakıt araç masrafları 500 Tl

    Sonucunda aldığım para : 5750 Tl

    Mesele mebla değil, beni dolandıramazsın demektir asıl mesele.

    Geçmiş olsun
  • 08-10-2020, 16:43:19
    #9
    Anladım Sağolun Hocam Kısacası Zarar Etmeceğim Yarın İlk İşim Savcılık Olacaktır Teşekkür Ederim Bilgiler İçin