Ödeme dekontu, konuşmalar, r10 daki bilgileri vs. elinizde bulunan her şeyin çıktısını alıp savcılığa gidip şikayetçi olacaksınız hocam. Ayrıca savcılık tarafından kimlik bilgilerine ulaştıktan sonra o bilgilerle faturasız iş yaptı vs diye maliyeye de şikayet edebilirsiniz .