Sonunda MacBook Pro 16" alıyorum :) // Sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sonunda MacBook Pro 16" alıyorum :) // Sorum var
12
●
378
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sonunda MacBook Pro 16" alıyorum :) // Sorum var
1
2
07-10-2020, 14:59:56
#1
delikanli53
Herkese selamlar,
sitesinde fiyatı 20.199
Okul Başlıyor kampanyasıyla: 18.xxx
Daha uyguna alma şansım var mı acaba?
Bu arada 6000 liraya satamadığım i7 2015 i 8000 e verdim
07-10-2020, 15:00:41
#2
bilgicinitr
Kampanya varken hemen al hocam hergün fiyatlar yükseliyor.
07-10-2020, 15:02:37
#3
adanali01
2015 8 bin nasıl verdin
07-10-2020, 15:04:30
#4
Cankarmil
4-5 gün önce aldim çok memnunum.
Hayırlı olsun şimdiden.
07-10-2020, 15:05:25
#5
analogfikir
Hayırlı olur inş hocam bende 13 inc olanı aldım yalnız. Apple'dan alırsanız biraz zaman alıyor gelmesi
07-10-2020, 15:07:45
#6
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkese selamlar,
sitesinde fiyatı 20.199
Okul Başlıyor kampanyasıyla: 18.xxx
Daha uyguna alma şansım var mı acaba?
Bu arada 6000 liraya satamadığım i7 2015 i 8000 e verdim
analogfikir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olur inş hocam bende 13 inc olanı aldım yalnız. Apple'dan alırsanız biraz zaman alıyor gelmesi
Bende 13 inc aldım, nereden alıyorsunuz direk apple.comdan mi?
Birde adobe programlarını nasıl hallediyorsunuz
07-10-2020, 15:07:58
#7
TayfunGuler
https://www.pt.com.tr/macbook-pro-16...umus-mvvl2tu-a
Cihaz bu mu? 17.149TL
07-10-2020, 15:09:22
#8
analogfikir
RocksoN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende 13 inc aldım, nereden alıyorsunuz direk apple.comdan mi?
Birde adobe programlarını nasıl hallediyorsunuz
Evet hocam apple.com'dan aldım 1 ay sürdü gelmesi. Adobe programlarından xd hariç kullanmıyorum hocam
07-10-2020, 15:13:03
#9
Lip
13'' tavsiye ederdim, yinede hayırlı olsun Üstad
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler