delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese selamlar,

sitesinde fiyatı 20.199
Okul Başlıyor kampanyasıyla: 18.xxx

Daha uyguna alma şansım var mı acaba?

Bu arada 6000 liraya satamadığım i7 2015 i 8000 e verdim
analogfikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olur inş hocam bende 13 inc olanı aldım yalnız. Apple'dan alırsanız biraz zaman alıyor gelmesi
Bende 13 inc aldım, nereden alıyorsunuz direk apple.com’dan mi?
Birde adobe programlarını nasıl hallediyorsunuz