• 06-10-2020, 09:16:53
    #1
    Merhaba

    Arkadaşlar facebook gruplarım var fakat sabah birinde böyle bişey gördüm ve aşırı çok kasıyor girişlerde gruba. yani Bildiğimiz kasıyor gruba girişte

    Bu özellik diğer gruplarda yok sadece bunda var acaba nedir bu başvuru vs yapmadım. Aslında çok güzelmiş ama çok kasıyor ya.

    Bunun nereden nasıl geldiğini bilen varsa sevinirim. Her postun altında var.



  • 06-10-2020, 09:42:30
    #2
    Artık yeni özellikler geliyor facebook lite kullanın kasma olmaz hocam
  • 06-10-2020, 10:04:59
    #3
    bu aralar guncelleme geldigini fark etmistim yanitlar gec geliyordu çünkü güncellenmiş heralde